Beste Ouders / Kinderen,

Op zaterdag 9 maart willen we het zaalseizoen op een leuke en gezellige manier met elkaar gaan afsluiten. Voor de kinderen van de F t/m C organiseren we een aantal onderlinge wedstrijden in een toernooi vorm.

Aanwezig: 14:45 uur
Wedstrijden: 15:15 - 17:30 uur
Locatie: De Kroon.

Na afloop is er voor iedereen gratis patat, snack en drinken beschikbaar. Mede mogelijk gemaakt door: De Club van 50 en Tjokko!

Na het nuttigen van deze maaltijd zouden we het leuk vinden, als velen van jullie nog in De Kroon blijven om vanaf 18:30 het 1e van THOR te supporten. De kinderen met het meest creatieve / originele spandoek / aanmoediging kunnen een leuke prijs verwachten.

We vinden het tof als iedereen er op 9 maart bij kan zijn. Tot 17 februari kan je je hiervoor opgeven bij je trainer / coach. Laat dan ook weten of je wilt helpen.
Om dit te kunnen organiseren zijn we namelijk nog wel op zoek naar vrijwilligers die een team kunnen begeleiden of wedstrijden willen fluiten.

Groeten Stefan de Vos, Judith Kok en Arie Verdugt