Lid worden

Wil je lid worden van THOR? Hier vind je de algemene gegevens en bepalingen over het lidmaatschap. Bij verdere vragen kun je contact opnemen met de ledenadministratie via ledenadministratie@kvthor.nl.

Aanmelden kan met dit formulier. De contributie voor nieuwe leden wordt alleen via automatische incasso geïnd. Op het inschrijfformulier geef je hiervoor toestemming.

Afmelden

Het lidmaatschap wordt aangegaan voor onbepaalde tijd en kan alleen per einde van elk verenigingsjaar (30 juni) worden beëindigd. Opzeggingen moeten vóór 1 mei schriftelijk worden doorgegeven aan de ledenadministratie. Dit kan door een e-mail te sturen naar ledenadministratie@kvthor.nl.

Bij een opzegging gedurende het verenigingsjaar lopen de rechten en verplichtingen, inclusief contributiebetalingen, door tot en met het eind van het lopende verenigingsjaar.

per jaar

senioren vanaf 19 jaar** € 320,=
senioren midweek € 304,=
senioren zaal € 231,=
senioren algemeen reserve € 155,=
studententarief* € 155,=
junioren (A-jeugd) 16 t/m 18 jaar** € 231,=
aspiranten (B- en C-jeugd) 12 t/m 15 jaar** € 184,=
pupillen (D-, E- en F-jeugd) 6 t/m 11 jaar** € 168,=
kangoeroe klup t/m 5 jaar** € 110,=
overige leden € 89,=
korting automatische incasso (op de jaarcontributie) € 10,=

* om in aanmerking te komen moet je ook ingeschreven staan bij een studentenkorfbalvereniging
** de gehanteerde peildatum is 31 december in het lopende seizoen

Het is mogelijk per jaar of per kwartaal te betalen. Leden die gebruik maken van automatische incasso krijgen € 10 korting op de jaarcontributie (of € 2,50 per kwartaal).

Tenue

De sportkleding bestaat uit een THOR-shirt met een zwarte rok/broek. Voor de senioren worden de shirts beschikbaar gesteld door verschillende sponsors.

Alle spelende jeugdleden (van F tot A) ontvangen bij aanvang van het lidmaatschap een kledingpakket in bruikleen. Voor dit pakket betaal je eenmalig €15,00. Je ontvangt een trainingspak, wedstrijdshirt en een sporttas. Op wedstrijddagen draag je altijd het pak en tijdens de wedstrijd het shirt. Is je shirt of pak te klein? Dan kun je contact opnemen met Anja Pranger via jeugdkleding@kvthor.nl Een zwart rokje/broekje en schoenen moet je zelf verzorgen. Het pakket wordt gesponsord door de Club van 50.
Stop je met korfbal? Dan ben je verplicht om de kleding weer in te leveren.

Alle seniorenteams hebben een sporttas met wedstrijdshirtjes. Het team is zelf verantwoordelijk voor de tas en shirts. Senioren kunnen eens per jaar een trainingspak kopen à € 50,00

In de zaal is het verplicht om schone zaalschoenen te dragen. Op het kunstgrasveld is het verplicht om kunstgras schoenen te betalen. Inschietshirts zijn eens per jaar te bestellen à €25,00 Hierop komt je naam en nummer. Het shirt blijft te allen tijde jouw eigendom.

De KNKV Wedstrijdzaken app

Voor spelers, trainers, ouders en scheidsrechters is de KNKV Wedstrijdzaken App een must. Deze app is ontwikkeld in samenwerking met Sportlink, het programma waar de leden- en wedstrijdadministratie is ondergebracht.

Meer informatie over deze app vind je hier.

Afspraken

Binnen onze vereniging gelden het Huishoudelijk Reglement, de Gedragscode en de Privacyverklaring.