Sponsoring

Onze korfbalvereniging staat garant voor gezelligheid, samenhorigheid en sportiviteit. THOR richt zich op het behouden van deze speerpunten en zet zich daarnaast in voor de toekomst, ofwel onze jeugd. De club biedt een plek waar jeugdleden nieuwe contacten op kunnen doen en waar zij zich kunnen ontwikkelen in samenwerking. Zo worden zij echte teamspelers in teams met jongens en meiden. Want korfbal is de enige gemengde teamsport.

Door het groeiend aantal jeugdleden bij THOR is meer inspanning nodig van leden en vrijwilligers om de jeugd te kunnen laten sporten. En u kunt daarbij helpen. Wij zijn als vereniging altijd op zoek naar geïnteresseerde ondernemers die zich met ons in willen zetten voor de vereniging en in het bijzonder onze jeugd.
Onze sponsoren kunnen in ruil daarvoor actief communiceren via onze website, sociale media of langs de lijn. En als uw bedrijf werkzaam is in de omgeving, dan zijn leden en toeschouwers van onze club potentiële klanten of medewerkers.

Bent u geïnteresseerd en wilt u uw naam van uw eigen bedrijf of het bedrijf waar u voor werkt aan onze club verbinden? Wij denken graag mee over diverse mogelijkheden.

Neem contact op via sponsorcommissie.thor@gmail.com