Voor spelers, trainers, ouders en scheidsrechters is de KNKV Wedstrijdzaken App een must. Deze app is ontwikkeld in samenwerking met Sportlink, het programma waar de leden- en wedstrijdadministratie is ondergebracht.

De volledige afhandeling van wedstrijden vindt plaats in de app via het Mobiele Digitale Wedstrijdformulier, en daarom gebruiken coaches en scheidsrechters het al enige tijd.
Maar ook voor spelers en ouders van spelers is de app handig, omdat het een actueel overzicht van de te spelen wedstrijden geeft. De locaties (en daarmee de routeinformatie) van alle verenigingen is erin opgenomen en wedstrijdwijzigingen komen van zelf voorbij (mits ze natuurlijk via Sportlink lopen).

Ook voor ouders
Ook ouders kunnen gebruik maken van de app. Voor alle jeugdleden jonger dan 16 jaar is het e-mailadres van (een van de) ouders geregistreerd, eventueel naast het persoonlijke e-mailadres van het jeugdlid (het primaire e-mailadres). Ouders kunnen een account aanmaken met hun e-mailadres. Meer informatie over het ouder-account kun je vinden op de supportpagina van Sportlink.

Hoe kom je aan de app?
Je kunt de app downloaden in de app store en bij registratie meld je je aan met het e-mailadres waarop je in Sportlink (ledenadministratie) bent geregistreerd. Voor jonge trainers/spelers zal nog wel eens gelden dat alleen het e-mailadres van de ouders bekend is. Geef je eigen e-mailadres door aan Petra Catsburg (ledenadministratie@kvthor.nl), en zodra het e-mailadres is gewijzigd in Sportlink, kun je met de app aan de slag.

Meer info over de app: https://www.sportlink.nl/knkv

De support is volledig in handen van Sportlink.

Download de KNKV App voor Apple
Download de KNKV App voor Android