Klik HIER voor het bestelformulier

De oliebollencommissie, Judith, Corinda en Arja, zijn druk bezig met de organisatie van de oliebollenactie 2023. Om deze actie tot een succes te maken, hebben we de hulp van alle (jeugd)leden en zo veel mogelijk ouders nodig.

Zo gaan we:

• in de week van 9 december flyeren in Harmelen
  • in de week tussen kerst en oud en nieuw langs de deuren voor extra voorverkoop
  • vrijdag 29 december en zaterdag 30 december oliebollen bakken en verkopen

In de Algemene Ledenvergadering (ALV) van 27 oktober 2023 is gesproken over de financiƫn van THOR. Om THOR, ook voor de langere termijn, financieel gezond te krijgen en te houden, zullen we als vereniging meer acties moeten doen. Tijdens de ALV is besproken dat als we dit seizoen met acties voldoende geld ophalen, dat de contributieverhoging volgend seizoen minder hoog zal zijn.

We vragen de leden van THOR om 29 en 30 december beschikbaar te zijn om te helpen met deze actie. We zouden het ook heel fijn vinden als ouders mee willen helpen. Mocht je hier mogelijkheid toe hebben, dan horen wij dit graag! (Arja 0645093915)