Klik HIER om je op te geven

Lieve leden en supporters,

We hebben een fantastische dag voor jullie in petto op 31 augustus bij THOR en nodigen jullie van harte uit om mee te doen! Hier is wat je kunt verwachten:

Programma:

Middag (12:30 - 14:30) Ouder-Kind Toernooi
Namiddag (15:00 - 17:00) Vrienden & Familie Toernooi
Namiddag (17:30 - 19:00) BBQ
Avond (20:00 - eind) Naborrel

Ouder-Kind Toernooi (12:30 - 14:30)
Schrijf je in met je kind (tot en met team D) en beleef samen een sportieve en gezellige middag. Een ouder en een kind vormen samen een team.

Vrienden & Familie Toernooi (15:00 - 17:00)
Stel een team samen van 8 tot 12 personen en doe mee! Het maakt niet uit of je wel of niet korfbalt. De helft van het team mag ervaren zijn of jullie kunnen gewoon allemaal beginners zijn. Verzinnen jullie een originele teamnaam en kiezen jullie een kleur voor de teamshirts? De origineelste outfit wint een prijs! Vergeet niet om supporters mee te nemen en een scheidsrechter aan te leveren (meerdere mensen mogelijk).

Extra plezier:
Voor de kids en jong gebleven volwassenen hebben we een springkussen, een buikschuifbaan (bij goed weer) en nog veel meer leuke spellen!

BBQ (17:30 - 19:00)
Na al dat sporten is het tijd voor een heerlijke BBQ. We hebben zowel Vega als vlees opties, dus er is voor iedereen iets lekkers.

Naborrel (20:00 - eind)
Sluit de dag af met een gezellige borrel en praat na over de fantastische dag!

Vrijwilligers gezocht!
Wil je een handje helpen achter de bar? Laat het ons weten!

Aanmelden
Het aanmeldformulier volgt nog! Wij geven een seintje op de insta en fb wanneer deze online staat.

We kunnen niet wachten om er samen met jullie een onvergetelijke dag van te maken!

Sportieve groeten,
De evenementencommissie