Zaterdag 6 september stond THOR met een kraam op de Septembermarkt. Voor het 3e jaar op rij had Arja een enveloppenactie georganiseerd. Verschillende ondernemers hebben weer belangeloos prijsjes beschikbaar gesteld. We willen hen heel hartelijk bedanken voor hun medewerking:

Welkoop, Plus Tony Haars, Vallen Living, Ronald optiek, Vallen damesmode, Primera, Peter Tweewielers, DA Patricia, Vallen herenmode, Apotheek Harmelen, Renowo, BP, Oosterom kersen, Kortjak, Fysio Morra, Slagerij Verweij, Bloem, BBQ shop Harmelen, Van Vliet caravans, Hairline Thea van Impelen, Venhuis Tweewielers, Kloosterhoeve, Wapen van Harmelen, Vikas, Kaas sfeer en meer en Hilvis.

Ook willen we de vrijwilligers bedanken die in de kraam hebben gestaan en de jeugdleden die hebben geflyerd.

De actie heeft ruim €1200 opgebracht. Een geweldig bedrag!