Hierbij nog even de taken en aandachtspunten van de zaaldienst:

• Zorg dat je op tijd aanwezig bent. Als je geen zaaldienst kunt draaien moet je zelf voor een vervanger zorgen. Blijf nooit zo maar weg!
  • Er mogen geen warme etenswaren vanuit de kantine genuttigd worden op de tribune. Ook het nuttigen van alcohol is verboden op de tribune.
  • Bedienen van het score-bord. Als het bedieningspaneel niet in de zaal staat, kun je deze vinden in de EHBO-ruimte
  • Let er op dat de scheidsrechter er is. Indien de scheidsrechter er niet is probeer je een andere scheidsrechter te regelen.
  • Je bent aanspreekpunt namens de vereniging. Als er een scheidsrechter van een andere vereniging komt om te fluiten, mag je deze de kleedruimte wijzen. Er is een aparte kleedkamer voor de scheidsrechter. Als hij/zij daar gebruik van wil maken kun je de sleutel vragen bij de bar.
  • Er mag niet met ballen gespeeld worden op de tribune of in de gang.
  • Liever niet warm lopen in de zaal als er een wedstrijd wordt gespeeld. Dit kan wel in de gang.
  • Onze EHBO koffer staat in het EHBO hok. Er staat THOR op de koffer.
  • Het materiaal moet in het materiaalhok op de juiste plek worden terug gezet. Er hangen foto's naast de deuren waarop ju kunt zien hoe de indeling moet zijn.

De laatste zaaldienst:

• Let er op dat de nooddeuren (aan beide uiteinde van de gang) gesloten zijn.
  • Ook de buitendeuren in het materiaalhok moeten dicht zitten (deze worden nog wel eens open gedaan ivm de warmte).
  • Let er op dat de kleedruimte's netjes achtergelaten worden. Afval hoort in de prullenbak. We hoeven niet schoon te maken.
  • De bar van de Kroonkurk zorgt er voor dat de sporthal afgesloten wordt.